7 תשובות
זה לא מזוכיזם
לא
את אוהבת שהניתוח הוא עלייך? כי לא ממש הבנתי,
וגם אני ככה, אני רואה מלא ניתוחים כי זה פשוט מרתק, מסקרן, ומעניין מידיי
שואל השאלה:
כן^
גם לראות ניתוחים אין לי בעיה
אנונימית
לא זה סבבה כל אחד אוהב משהו
לא קשור לא חייב לפחד מניתוח
מה תנצלי את זה ולכי תהיי רופאה. הרוב מפחדים, הריגוש יתן לך יתרון