10 תשובות
לא. אלו יקרים.
כן
אנונימי
לא
אנונימית
לא, תאמין לי שרוב האנשים היו רוצים להיות כמוך
אנונימית
שואל השאלה:
^^ למה?
אנונימי
לא
אני שנים הייתי מאוהבת במישהו שהתחיל איתי וברח ומידיי פעם השאיר סימנים שהוא בקטע ממש עצבן אותי ובסוף זה לא הלך יש לו אגו מנופח ואחרי זה לא רציתי זוגיות אז לקחתי את הזמן ואז התאהבתי בעוד אחד נשוי יותר מהקודם אבל התגברתי
עכשיו כבר בת 24 ומתלבטת אם אני רוצה בכלל זוגיות ולהקים משפחה או שיותר טוב לי ככה
רק מסוף גיל 23 ניסיתי למצוא אבל כולם היו חרטטנים מוות או לא לטעמי לא ידעתי כמה קשה זה למצוא בחור טוב אני לא רואה סיבה לחרטט כלכך פשוט שיהיה איזה גיק יפהפה וטוב לב או מישהי אני לא שוללת נשים מרוב שקשה למצוא מישהו שמתאים ולא איזה מסליד מזוייף
נראה לי אני צריכה למהר כי היופי לא ישאר ככה בגיל 30 כנראה אני גם לא רוצה בן 30 אני רוצה צעיר אז 20+ בנתיים הולך אבל כשאהיה גדולה יותר אצטרך להכיר אותו לא מושך אלא אם כן הוא ידע איך לטפח את עצמו נכון חבל שלא נשארים צעירים לנצח
אתה כנראה א רומנטי
לא יודעת אם אתה להטבפוב או לא זה פשוט בן אדם שלא רוצה ומרגיש צורך באהבה וזוגיות