7 תשובות
אם אתה אוהב אוכל מתוק
ופסטה עם רוטב נוזלי לך על זה
ופסטה עם רוטב נוזלי לך על זה
תנסי (מדברת בתור חולת קטשופ בקטע מפחיד)
שואל השאלה:
^^עזרת לי מאוד
אבל ברצינות כאילו עד כמה גרוע זה יכול להיות
אם אני אוסיף תבלינים והכל זה יכול לצאת סבבה לא?
^^עזרת לי מאוד
אבל ברצינות כאילו עד כמה גרוע זה יכול להיות
אם אני אוסיף תבלינים והכל זה יכול לצאת סבבה לא?
אנונימית
נשמע לי לא הכי טעים, אבל youd never know unless you'd try
אם לא תנסי בחיים לא תדעי
שואל השאלה:
לא משנה בסוף הכנתי עם עגבניות רגילות ויצא פגז
לא משנה בסוף הכנתי עם עגבניות רגילות ויצא פגז
אנונימית
בתאבון
באותו הנושא: