11 תשובות
הסיפור של מי ?
שואל השאלה:
זאת בסרטון שמתי קישור
אנונימית
או שהיא סובלת מבעיות נפשיות ואי אפשר להאשים אותה או שהיא אומרת לעצמה "כל האמצעים כשרים" להתפרסם בטיקטוק
של מי
שהיא גזענית
D12
מתה עליהם
שואל השאלה:
היא הזויה רק לפני כמה ימים אמרה בלייב שהיא אוהבת אתיופיות ואתיופים היא שונאת ואז אמרה עכשיו אני שמה עוקב באהבה לכל האתיופים
אנונימית
אין לי מושג אין לי טיקטק עדיין לא הבנתי מה היא אמרה ?
שובליי תעלי מאמא
אנונימית
גם אני ראיתי לייב שלה והיא אמרנ שאף אחד לא אוהב אתיופים ושהם עשו מחמאה רק בשביל שיאהבו אותם
סתם אהבלה
אנונימית
כנראה פחות אוהבת שוקולד...