7 תשובות
טרנד שבא מהטיקטוק לא שווה
קטע של מחלות
סתם טרנד של טיקטוק
טרנד מטומטם, לא טעים בכלל
טרנד שלא שווה תכסף
מדובר בטרנד מתוכנן של סוכריה איזוטרית שלא נמכרה בארצות הברית, שם היא עלתה פחות מחצי שקל ואז גייסו כמה "משפיענים" (בשקל). והם הראו שאפשר לטעוף בזה גלידה ועשו מזה סימפוזיון שלם, כאילו שמדובר בהמצאת הדור. כל הסיפור הוא שהסוכריה נהיית קראנצ'ית. הרופאפס עצמו הוא סוכריית טופי חמוצה בטעמים מלאכותיים וצבעים מלאכותיים - שבוודאי שלא מועילה לבריאות - שבזכות המשפיענים בשקל - נהייתה הדבר הכי חם בשוק. סוכריה כזאת נמכרת ב 25 שקלים. כשעלות המקורית שלה היא פחות מחצי שקל בארצות הברית. כך אנשים שקנו מלאי מראש מייצרים ביקוש פיקטיבי. הסוכריה לא כזאת טעימה - והתגלית ישנה למביני עניין. הבן שלי (בן שש) התחנן שאני אקנה לו, קנה אחת בעשרים שקל ואמר שאלו היו ה 20 שח הכי מיותרים שהוא בזבז בחיים! הכנו בבית ויצא הרבה יותר טעים. שתי סוכריות טופי בטעמים שונים. מרדדים לנחשים קצרים, מצמידים - על נייר אפיה במיקרו ל 15 שניות בדיוק. מרדדים - ושמים גלידה. אפילו לא מגיע לעשרים אגורות בעלות. חבל על הכסף, טרנדים זה לא תמיד משהו מקרי - לרוב זה תכנון כלכלי של יבואנים. אל תפלו בפח!