11 תשובות
לא
לא. הייתי מסבירה להם בצורה יפה שזה לא מקובל עליי שהילד/ה שלי תעשה את זה.
כיום לא
תאמת לא אבל פעם לא יכולתי לסבול את זה ודפקתי למישהו אגרוף
אבל עדיף שלא
אבל עדיף שלא
כן
לא מרביצה אבל מקללת בחזרה. אני טובה בקטילות
נכון
שיקללו, אני ממש לא אוציא עליהם את האנרגיה שלי.
אני יודע שמה שהם אומרים לא נכון, וזה מה שחשוב.
כנראה לא טוב להם בחיים אז הם מוציאים על אנשים אחרים את התסכול שלהם.
אני יודע שמה שהם אומרים לא נכון, וזה מה שחשוב.
כנראה לא טוב להם בחיים אז הם מוציאים על אנשים אחרים את התסכול שלהם.
הייתי מרביצה
אנונימית
באותו הנושא: