11 תשובות
לא. הייתי מסבירה להם בצורה יפה שזה לא מקובל עליי שהילד/ה שלי תעשה את זה.
כיום לא
תאמת לא אבל פעם לא יכולתי לסבול את זה ודפקתי למישהו אגרוף
אבל עדיף שלא
כן
לא מרביצה אבל מקללת בחזרה. אני טובה בקטילות
שיקללו, אני ממש לא אוציא עליהם את האנרגיה שלי.
אני יודע שמה שהם אומרים לא נכון, וזה מה שחשוב.
כנראה לא טוב להם בחיים אז הם מוציאים על אנשים אחרים את התסכול שלהם.
הייתי מרביצה
אנונימית