15 תשובות
תמיד יש סיכוי אבל מאמינה שלא
תמיד יש סיכוי אך אנונימית יקרה אנחנו לא החמאס ולא הגיאד האיסלמי, אנחנו לא יודעים מתי ישגרו טילים, לאן ישגרו טילים ואיזה סוג טילים ישגרו.
יום טוב
יום טוב
בכל מקום יש סיכוי, אבל אני לא חושבת שיהיה
יש סיכוי כן
שואל השאלה:
תודה רבה לכולם ❤
תודה רבה לכולם ❤
אנונימית
אני לא שום ארגון בעזה אז אי אפשר לדעת אבל אני חושב שלא חאמס לא צריך כי הוא יודע שזה אומר שישראל תסגור כניסת עובדים וזה יגרום לעזתים לקום על חאמס אבל שוב אי אפשר לדעת והג'יהאד לא ירה טילים למרכז בלי חאמס
^^רוב הפיגועים קורים בתל אביב לידיעתך
אנונימית
כן
הם פשוט מחכים שנלך לישון
הם פשוט מחכים שנלך לישון
סיכוי אפסי
אולי כי פתחו מקלטים בתל אביב גם
יש סיכוי שיקרה.
עד עכשיו לא החזירו תגובה על החיסולים שהיו בלילה
אני חושבת שהם רוצים ל"הפתיע" ובגדול
עד עכשיו לא החזירו תגובה על החיסולים שהיו בלילה
אני חושבת שהם רוצים ל"הפתיע" ובגדול
יש סיכוי אני חושב שלא
תמיד יש סיכוי ובגלל זה פתחו מקלטים גם בתל אביב
לא חןשבת