3 תשובות
שואל השאלה:
למה 80+90 אם הציון הוא 100
למה 80+90 אם הציון הוא 100
ציון הגשה = מגן
לכל שאלון יש מגן משלו וכל שאלון - הציון הסופי הוא 50 אחוז מגן 50 אחוז ציון מבחן בגרות.
למשל קיבלתי 100 במגן, 80 במבחן בגרות אז ציון סופי של השאלון 90
לגבי השקלול של כל השאלונים ביחד לציון הסופי בתעודת בגרות, לדעתי כל אחד 33% אבל אני לא בטוחה במדויק
לכל שאלון יש מגן משלו וכל שאלון - הציון הסופי הוא 50 אחוז מגן 50 אחוז ציון מבחן בגרות.
למשל קיבלתי 100 במגן, 80 במבחן בגרות אז ציון סופי של השאלון 90
לגבי השקלול של כל השאלונים ביחד לציון הסופי בתעודת בגרות, לדעתי כל אחד 33% אבל אני לא בטוחה במדויק
נגיד ציון ההגשה שלך הוא 90 וקיבלת 100 בבגרות, עושים 90+100 ואז מחלקים את זה ב2 וזה הציון הסופי
באותו הנושא: