4 תשובות
שהיא לא רצינית
שאין לה כבוד לזמנים של המנהלת וזה לא מקצועי
אנונימית
שתחכי לבוקר
זה לא בדיוק מכבד ורציני.. רצוי מאוד לחכות עם זה לבוקר, גם ככה לא יענו לך באמת בשעה הזאת כנראה.