7 תשובות
תמיד האוזן תיהיה אדומה לכמה שעות אבל לא היה לי שום זיהום
הייתי בדיוק באותו מצב מלפני שנה ובסוף החלטתי לעשות את שלושתם ביחד. ממש לא מתחרטת וגם לא כאב בכלל
זה גרם לאוזן שלי להיות אדומה, אבל בסדר עובר
וזיהום לא קשור
פשוט תזכרי לחטא את העגילים
בהצלחה(:
שואל השאלה:
תודה רבה עזרתם לי מאודד
שואל השאלה:
זה לא עשה לך זיהום או גרם לאוזן שלך להיות אדומה^
אני עשיתי בדיוק כמוך, היה לי אחד בכל אוזן וביום אחד עשיתי שניים באחת ועוד אחד בשנייה וזה החלים בסדר ונראה ממש יפה תעשי את זה
לא יכאב במכה.. זה לובים
עשיתי טראגוס רוק ודאבל הליקס באותה אוזן באותו יום ושרדתי

הכל טוב
באותו הנושא: