3 תשובות
שואל השאלה:
אני מת לשים ווינר אבל לא ראיתי העונה משחקים של אינטר או מילאן בשביל להעריך איך בערך הם ישחקו
אנונימי
שואל השאלה:
0 0 לדעתי לא יהיה
אנונימי
לדעתי ייגמר בתיקו ויהיה משחק מאוד משעמם