6 תשובות
בגלל המצב בארץ
כי הם משדרים על מה שקרה באשקלון ושדרות
בגלל הטילים
שואל השאלה:
אז מתי יהיה
אנונימית
כן יאללה מי ישמע כולה מבצע כאילו זה לא חוזר על עצמו כל חודשיים , ואני מדברת בתור תושבת אשקלון כן , שיבדרו אותנו קצת גם ככה החדשות של כאן 11 לא משהו
נראה לי זה מחר^^