3 תשובות
אם את חושבת שמגיע לך יותר ויש לזה איזשהו ביסוס - שווה לערער. הריי את יכולה רק להרוויח מזה.
שואל השאלה:
בעקרון היא נתנה לי בדיוק על הממוצע שקיבלתי במתכונות פשוט גם לבנות אחרות היא עיגלה ב8-9 נקודות מה שקצת לא פייר
בעקרון היא נתנה לי בדיוק על הממוצע שקיבלתי במתכונות פשוט גם לבנות אחרות היא עיגלה ב8-9 נקודות מה שקצת לא פייר
שואל השאלה:
זה נחשב טוב ל5 יחידות? אני באמת לא יןדעת
זה נחשב טוב ל5 יחידות? אני באמת לא יןדעת
באותו הנושא: