5 תשובות
זה בול
לא, הספרים יותר טובים. הסדרה רק נחמדה, לא יותר מזה.
הסדרה כעיקרון מבוססת על שני הספרים הראשונים
הכל מאוד דומה חוץ משינוי של סצנה פה וסצנה שם, דברים שכרגע לא משנים אבל ישפיעו על איך דברים היו בספר השלישי ואיך הם יהיו בעונה השנייה
והסוף של העונה הראשונה זה משהו שבכלל לא קרה בספרים
הכל מאוד דומה חוץ משינוי של סצנה פה וסצנה שם, דברים שכרגע לא משנים אבל ישפיעו על איך דברים היו בספר השלישי ואיך הם יהיו בעונה השנייה
והסוף של העונה הראשונה זה משהו שבכלל לא קרה בספרים
יש אותם באינטרנט בwebtoons
זה התחיל בתור webcomic