24 תשובות
למי אכפת מהאקסית? תעשה מה שבאלך
שואל השאלה:
האקסית ראתה ויצאה משם בוכה ועכשיו באים אלי שיצאתי לא בסדר אז שאלתי לא יודע אולי פספסתי משהו..
אנונימי
זה טרי כאילו?
שואל השאלה:
שבועיים כימעט
אנונימי
^שבועיים זה כלום זמן לפרידה לא מכבד שלך היית יכול לפחות ללכת לצד אבל בחרת להישאר מולה ולשים לה מלח בפצעים
הבנתי... שמע בתכלס אתה חופשי לעשות מה שבאלך אז זה דיי לא מעניין מה אחרים אומרים/חושבים אם זה בסדר או לא בסדר
ואם אתה באמת מרגיש שזה לא היה במקום איכשהו שהיא יצאה משם ככה בוכה כי לא יודעת אולי זה נגמר ביניכם רע והיא לא עיכלה עוד או משהו כזה... תשאל אותם למה זה לא בסדר? תתעניין יהיו לך תשובות ולפי זה תתקן
שואל השאלה:
שמעי היא נפרדה ממני אז לא מבין תעניין שאלתי אותה איך היא למה יצאה בוכה אמרה לי שיש לה עדיין רגשות אלי ונפגעה שראתה את זה ואחרי ששלחה תהודעה חסמה התקשרתי לשאול אז למה נפרדה אם עדיין יש לה רגשות אבל לא עונה.. אי אפשר לדבר איתה נורמלי זה מייאש ואיכשהו אני זה שיוצא לא בסדר
אנונימי
ואו הבנות של היום... כפרה עליך עצה שלי תעזוב את הצומי הזאת בשקט ותמשיך בחיים שלך יותר שקט נפשי בשבילך תאמין לי פחות צרות יצאת סבבה לגמרי זאת בעיה שלה לפי מה שאני מבינה פה היא יזמה את כל הפרידה והנתק אז שתבכה עד מחר
אז מה אם היא נפרדה ממך יכלת פשוט ללכת הצידה עם הבחורה
^בעיה שלה הוא לא חייב לה דין וחשבון
שואל השאלה:
^^^כן זהו אין לי כוחות לכל הדרמות האלה כשתרצה לדבר נורמלי סבבה אבל לא ארדוף אחרייה
אנונימי
שואל השאלה:
למה אני צריך לפחד שמישהו יראה שוב אגיד אנחנו לא ביחד אני לא צריך לשמור נגיעה כשהיא בסביבה
אנונימי
אתה ממש לא צריך לפחד משום דבר אם היא רוצה לעשות דרמות שתעשה עד מחר ואי שונאת בנות כאלה אתה ממש תא צריך לרדוף אחריה אתה ניסית לעשות מה שאתה יכול ויזמת מהצד שלך והיא רק יזמה פרידות וניתוקים ואתה צודק לגמריי
מה הקשר לשמור נגיעה זה עוד טרי קצת כבוד לה ולעצמך
שואל השאלה:
מכל הדברים שאמרתי הרגע את חושבת שאין לי כבוד אלייה? אני בספק שגבר אחר שבת זוג שלו נפרדה ממנו ועושה לו משחקים היה מברר מה איתה ודואג לה אחרי סיטואציה כזאת.
אנונימי
תקשיב זה ממש מגעיל ולא מכבד את עצמך לעשות דבר כזה
אנונימי
מה אתם רוצים ממנו? הוא יוצא ממש בסדר זה שהבנות דפוקות בראש היום זאת לא אשמתו והוא חןפשי לעשות מה שבא לו זאת בעיה שלה שנפרדה ממנו לא זכור לי שצריך לתת דין וחשבון גם אחרי שנפרדים ממנו מה הוא בעונש? ממש לא ובעיה שלה שהיא היתה באזור כשזה קרה רק מראה כאילו היא חיפשה אותו..
אני בטוחה שהוא לא עשה לה את זה בכוונה
וגם אם כן זאת היא שנפרדה ממנו אם היא עדיין אוהבת אותו וישלה רגשות כלפיו למה נפרדה? בעיה שלה כל זה לא היה קורה אם היא לא היתה עושה את זה ומה לעשות עושים טעויות בחיים אני בטוחה שגם הוא נפגע מספיק מזה שהיא נפרדה ממנו
בקיצר הכל לטובה חברים והוא ימצא מישהי יותר טובה וזהו
שואל השאלה:
כפרהעלייך שירבו כמוך❤
אנונימי
אין עליך שיהיה לך רק טוב בעזרת השם❤
ברגע שהיא אקסית, אז היא אקסית
אתם לא חייבים יותר אחד לשני, זו ההגדרה של אקס
תראה היא נפרדה ממך ואתה לא חשבתי שזה יפגע בה ובכל זאת קשר איתה שזה פגע בה רצית להתקשר להתנצל אתה לא צריך להיות יותר מזה אין לך ממה לחשוש
הפוך תהנה מזה
יצאת בסדר, פשוט לא כלכך נעים מהצד שלה.