4 תשובות
למצוא חברות אחרות או לצאת לבד
DTN
הן לא שוות אותך תיתני להם לבקש להיפגש איתך ואם לא בעיה שלהן עדיף להיות לבד מאשר להרגיש שאת לא מספיק טובה בישבילן
שואל השאלה:
זה לא כלכך קל אני לא מסוגלת להיות לבד ואם אני פשוט מפסיקה לשלוח הודעות ראשונה אני לא מפסיקה לחשוב על זה כל היום
אנונימית
פשוט להפסיק