7 תשובות
שואל השאלה:
עצוב
עצוב
אנונימית
אבל זה עדיין לא אומר שהם טועים...
הם חושבים ככה כי מהטילים שצה''ל יורה ומהתקיפות שהוא מבצע בעזה נהרגים אזרחים.
אבל אם הם מארצות הברית את תמיד יכולה להזכיר להם איך הם התייחסו לאפרו אמריקאיים....
או אם הם אירופאים להזכיר להם איך הם השתלטו על ליטרלי כל העולם בקולוניאליזם
אבל אם הם מארצות הברית את תמיד יכולה להזכיר להם איך הם התייחסו לאפרו אמריקאיים....
או אם הם אירופאים להזכיר להם איך הם השתלטו על ליטרלי כל העולם בקולוניאליזם
שואל השאלה:
המטרה שלהם היא לפגוע בנו בחפים מפשע, לעומתנו, המטרה שלנו היא לא להרוג חפים מפשע אלא את מי שפוגע בנו
זה ההבדל בין טרוריסטים ללא טרוריסטים
המטרה שלהם היא לפגוע בנו בחפים מפשע, לעומתנו, המטרה שלנו היא לא להרוג חפים מפשע אלא את מי שפוגע בנו
זה ההבדל בין טרוריסטים ללא טרוריסטים
אנונימית
בתקיפה האחרונה בעזה לא נהרגו אזרחים חפים מפשע?
שואל השאלה:
הם אומרים שהממשלה שלנו טרוריסטית. במה הם צודקים בדיוק?
הם אומרים שהממשלה שלנו טרוריסטית. במה הם צודקים בדיוק?
אנונימית
אני לא אומר שהם תלית שכולה תכלת, אבל גם אנחנו לא
באותו הנושא: