8 תשובות
כן אפילו לר מספיק מה עם ארוחת בוקר?
שואל השאלה:
אני לא אוכלת ארוחת בוקר קמתי ב11 אז אכלתי כדור שוקןלד אחד כזה לנישנוש
אני לא אוכלת ארוחת בוקר קמתי ב11 אז אכלתי כדור שוקןלד אחד כזה לנישנוש
אנונימית
ממש לא. קודם כל המון פחממות ריקות שנית כל לא מספיק חלבון.
אחותי אם את לא הולכת ארוחת בוקר נדפק לך כל היום
חשוב לאכול ארוחת בוקר זה כל כך טוב ומסייע לך את אפילו לא יודעת
אפילו אם את לא רעבה תשקיעי מאמץ בארוחת בוקר
חשוב לאכול ארוחת בוקר זה כל כך טוב ומסייע לך את אפילו לא יודעת
אפילו אם את לא רעבה תשקיעי מאמץ בארוחת בוקר
שואל השאלה:
מה המון פחממות ריקות רק טוסט
מה המון פחממות ריקות רק טוסט
אנונימית
שואל השאלה:
אבל קמתי הרגע לא באלי ארוחת בוקר
אבל קמתי הרגע לא באלי ארוחת בוקר
אנונימית
אורז לבן הוא פחממה ריקה. וטוסט (לא אמרת אז אני מניח מקמח רגיל) זה גם פחממה ריקה כדור שוקולד הוא מלא בפחממות ריקות בלבד וגם החטיף אנרגייה. ושוב אין כמעט חלבון ובחיטוב ללא הרבה חלבום לא תראי שינוי
תאכלי מאמי
באותו הנושא: