4 תשובות
מרכז כן
לא נראלי בפתח תקווה
אני מאוד מקווה שבכפר סבא לא יהיה אין לי כוח לאזעקות זה סתם מלחיץ אותי רצח וזה יגרום לי עוד יותר לא להצליח ללכת
פתח תקווה לא מרכז כן