5 תשובות
שואל השאלה:
ברור שיש אבל זה לא נקרא פיזי
ברור שיש אבל זה לא נקרא פיזי
אנונימית
אז כן. זה כנראה התקף
נראלי שכן.
אבל אין מתח? לחץ? חרדה? רעידות? בכי?
אבל אין מתח? לחץ? חרדה? רעידות? בכי?
זו שאלה שהייתי ממליץ לא לשאול פה אלא במקום מקצועי יותר (כמומפסיכיאטר)
כן זה יכול להיות גם פנימי
יש אנשים שמסתגרים לתוך עצמם והמחשבות וקופאים
יש אנשים שמסתגרים לתוך עצמם והמחשבות וקופאים
באותו הנושא: