4 תשובות
קפה וסדרה טובה עד הבוקר אין כבר למה ללכת לישון
תשתי קפה אם תשני עכשיו יהיה לך קשה ברמות לקום בבוקר
עדיף ללכת לישון גם אם זה שעתיים, העיקר לתת לגוף שלך את המנוחה כדי לצבור אפילו 10 אחוז כוחות למחר :)
את סתם תהיי יותר גמורה מחר. עדיף תהיי ערה ומחר תשני כמו שצריך