40 תשובות
לא חברה אמיתית
תלוי אבל אם יש לה סיבה, אולי היא עוברת משהו בחיים עכשיו? אם לא, אז היא לא חברה טובה
אני וחבר שלי חברים 15 שנים ולפעמים אנחנו שוכחים ימי הולדת אחד של השני, נו ו? מי ישמע.
לא חברה ...
שואל השאלה:
^^אני זכרתי וקניתי לה מתנה..
אנונימית
מה קנית לה.
שואל השאלה:
תכשיט
אנונימית
שעלה?
טוב o9 אתה בן 21 היא בת 15 יש לה זכות להיעלב ,וגם לא קשור לגיל זה דיי מעציב שחברים שלך שוכחים ממך , לי שכחו את היום הולדת כל החיים שלי ומה אני צריכה לשמוח מזה ?
שואל השאלה:
300 בערך
אנונימית
מה קשור עכשיו כמה זה עלה ומה היא קנתה ? עצוב לה שחברה טובה שלה שוכחת ממנה .. אני דיי מבינה אותך שואלת השאלה ..
אם כבר לי יש זכות להעלב כשיש לי חבר 15 שנה אבל אני בוחר שלא להעלב סך הכל יום הולדת.
אז אולי היא לא כמוך ..
שואל השאלה:
אבל גם הם שלחו בקבוצת ווצאפ של החברות
זה לא שהיא הייתה צריכה לזכור
היא ראתה את ההודעות
אנונימית
מי קונה תכשיט ב300 שקל לחברה. חברויות של בנות זה משהו.
מה אכפת לך כמה זה עולה ? ^ זה עוזר לה איך שהוא ? לא היא שאלה עם זאת חברה או לא חברה ..
אויש, תגיעו לגיל שלי ותראו כמה שזה בכי על שטויות.
יופי , כשנגיע , בנתיים עצוב לה ולא נעים לה
את לא רוצה לשמוע עצה מאנשים קצת יותר מבוגרים?
שואל השאלה:
אתה חי בסרט
זה הגיל לחגוג ימי הולדת
אם אתה לא יכול לעזור פשוט צא מהשאלה
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא נקמנית או משהו אני פשוט נעלבתי...
אנונימית
לא להתחצף, אבא ואמא לימדו אותך לכבד מבוגרים? יפה.
אני מנסה לעזור לך לא לקחת את זה קשה, אבל תהני להקשיב לעצות של ילדים בני 14.
אני מבינה אותך לגמרי ^ לי שכחו את היום הולדת כל חיי , אולי תדברי איתה ? לא לריב או משהו אל תתחילי ריבים פשוט תדברי איתה
o9 זה בדיוק המקום להקשיב לנוער ולא למבוגרים ^ והיא לא מתחצפת
שואל השאלה:
וואי איזה חי בסרט הוא
תוב אכי אני אהנה מלהקשיב לעצות של אחרים


"סושי סיני חמוד" תודה לך3>>>>
אנונימית
בבקשה ומזל טוב !!
אתם לוקחים ימי הולדת ברצינות יותר מדי.
לאנשים כמעט ולא מעניין למי יש יום הולדת וגם אני לא זוכר תאריכים של אנשים.
אוקיי אתה לא זוכר ^ אבל היא כן , מתי תבין שלא כל האנשים כמוך שלא אכפת להם מכלום , היא "כן" נעלבה ואתה לא יכול לשנות את זה
שואל השאלה:
אתה בן תתמודד.
שאשתך תריב איתך על ששכחת את היום נישואין אז תדבר:)
לנשים זה חשוב
תודה בכל מקרה
אנונימית
היא כן לוקחת את זה ברצינות , אבל תנסה להבין את הצד שלה , הן חברות טובות וביום ההולדת שלה היא שוכחת להגיד מזל טוב , זה די מעליב
במה תודה בדיוק, רק עזרה לך להעלב יותר.
אם תמשיכי ככה לא יישארו חברים
רגע לא הבנתי, אני נעלב פה ממשהו? לא. באתי לשאלה שלך כי ראיתי שנעלבת ועכשיו את אומרת לי להתמודד? נישואין וימי הולדת זה לא על אותו מישור.
אני עזרתי לה להיעלב יותר ? אני ?! אני מנסה לעזור לה ואתה רק אומר שצריך להתעלם מזה , אוקיי הבנו שאתה אומר את זה אבל זה לא עוזר לה , לא עוזר לה לדעת שלא אכפת לך מימי הולדת , היא לא כמוך !!!!!
לא לקחת קשה, זה מה שאמרתי.
ואם אני כן לוקחת קשה ? אתה תעזור לי בלהגיד לא לקחת קשה ? זה בדיוק מה שקרה עם שואלת השאלה , אתה אומר לה לא לקחת קשה ומי ישמע שכחו ימי הולדת , אבל אתה לא מבין שזה לא עוזר לה !!!
שואל השאלה:
אהה כי מה שאתה אומר אנחנו חייבות להאמין
טוב לא משנה
ביי3>
אנונימית
אז תזכרי שכל יום זה היום הולדת שלך ואין לך מה לחפש אנשים שיגידו מזל טוב, מי שיגיד יגיד
שואל השאלה:
טוב תתקדם
הבנו
ימשועמם
אנונימית
לא מתפלא שהגבת כזה דבר, יאלה לעשות שיעורים.
שואל השאלה:
וואלה כן בדיוק באה לעשות
אנונימית
מי אתה שתגיד לה לעשות שיעורי בית או לא ? וזה אתר לנוער לא למבוגרים