12 תשובות
היה לך במחשב ^
באופק?
גם פיזיקה או שלא?
מה היה בפיזיקה?
אנונימית
שואל השאלה:
וואי הרגע נכנסתי לסטיפס וראיתי שעניתם
אם מישהו זוכר כל דבר קטן בפיזיקה אני אשמח לשמוע
גם אם זה איך הלך או נושאים או שאלות
כל דבר פליז תגידו לי
אנונימית
שואל השאלה:
וואו אתה מושלם תודה רבה
בכללי המבחן היה קשה או קל? כי אנחנו לומדים בכיתה דברים קשים אבל ההכנות למבחן הזה הרבה יותר קלות
אנונימית
שואל השאלה:
וזה היה שאלות אמריקאיות או הרוב חישובים?
אנונימית
שואל השאלה:
סורי שאני חופרת על זה :/
אנונימית
שואל השאלה:
זה בכל הארץ אותו הדבר נכון?
אם כן היה לך על גנטיקה?
כי לא למדתי על מלא דברים שרשמת במדעים :/
אנונימית
^^אנונימי אשמח שתשלח לי הודעה בפרטי אני חייבת עזרה למפמר אם אתה זוכר שאלות
אנונימי יש מצב יש לך את המבחן עצמו באופק או שאין לך אפשרות להיכנס עליו
אם כן תשלח