2 תשובות
^^ממש לא לדעתי
רוב העם בעד להעיף ולגרש חלק גדול מהעם
וגם יש הרבה אנשים שהם בעד אלימות למי שנגד הדעה שלהם וגם יש זלזול ושנאה
אי אפשר אתה רואה שממשלה עם 60 מנדטים היא לא מסתדרת וגם לכל אחד יש דרישות צריך לשנות את שיטת הבחירות
לגבי מלחמת אחים לא אמורה להיות זה מיעוט שהתקשורת מציגה אבל כן זה מייצר שנאה והסתה