7 תשובות
תתשתשי טיפה
תימרחי אותו קצת
שמים תוחם אחר כך גלוס ואז על זה צללית בהירה ותופחים על השפתיים עם האצבע וזה יוצא מושלם(ככה אני שמה את יכולה גם בלי צללית אבל עם צללית זה נראה קצת יותר טבעי)
שואל השאלה:
מה ששמתי בקישור זה ככה או לא? יותר מידי תוחם?
אנונימית
קודם שמים תוחם ואז גלוס
ככה לא שמים תוחם עם גלוס, היא צריכה לטשטש טיפה זה נראה מוזר
שימי קודם את התוחם ואז את הגלוס ככה שהצבעים יתמזגו כזה וזה לא יראה מוזר