2 תשובות
גם אותי דפקו בזה אני איש סייבר ובצבא אני גובניק שלא עושה כלום
אנונימי
שואל השאלה:
חחח אני אמורה להתגייס באוגוסט אז קצת אבוד
כן בקשתי דברים ועשיתי מיונים אבל לא מודיעים כלום וכרגע אני אמורה להתגייס לתפקיד ללא קשר למיונים אז שואלת על זה
אנונימית