2 תשובות
גם אותי דפקו בזה אני איש סייבר ובצבא אני גובניק שלא עושה כלום
אנונימי
שואל השאלה:
חחח אני אמורה להתגייס באוגוסט אז קצת אבוד
כן בקשתי דברים ועשיתי מיונים אבל לא מודיעים כלום וכרגע אני אמורה להתגייס לתפקיד ללא קשר למיונים אז שואלת על זה
חחח אני אמורה להתגייס באוגוסט אז קצת אבוד
כן בקשתי דברים ועשיתי מיונים אבל לא מודיעים כלום וכרגע אני אמורה להתגייס לתפקיד ללא קשר למיונים אז שואלת על זה
אנונימית
באותו הנושא: