13 תשובות
מדהים!
שואל השאלה:
אני שומעת את זה בלופים ליטרלי, זה כמעט יותר טוב מהמקור חח
אנונימית
שואל השאלה:
כן לגמריי הוא פשוט מלאך קטן
אנונימית
שואל השאלה:
חח כןן לגמריי, כבר שנים שאני חורשת על הביצוע, הוא מדהים וחמוד כלכך. באמת שמחה שאני לא היחידה שחושבת ככה
אנונימית
אייקוני בטירוף ובכללי מושלם
כל דבר שהאצאן נמצא בו טהור
שואל השאלה:
אני גם בכלל שמחה שיש פה עוד אנסיטיזנס, מרגיש לי שבקושי מכירים אותם כאן
אנונימית
כן נכון
אבל דווקא בשנתיים האחרונות אני רואה שיותר אנשים מתחילים לאהוב אותם
מוש איזה פוקיז הם
eom
גועל
חח מובן למה
זה באמת מהמם
שואל השאלה:
נכון??;; אני פשוט מאוהבת בקאבר שלהם
אנונימית