7 תשובות
אם זה חד פעמי, אני לא חושבת שיש בעיה
שואל השאלה:
אני שוקלת לקחת עוד אחד כי באמת אני לא מרגישה השפעה, אבל הפעם כדור אחר, זה בסדר? או לוותר?
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^^מה לא? למה?
אנונימית
לא לא תוותרי, אל תקחי
כדור עוזר לך במשהו אחד ודופק לך משהו אחר.
ממש אל תקחי עוד כדור.
שואל השאלה:
^ סבבוש תודה לכל מי שענה
אנונימית
היה עדיף 2 וזהו. לא יותר
זה בסדר כל עוד זה לא על בסיס קבוע