7 תשובות
אם זה חד פעמי, אני לא חושבת שיש בעיה
שואל השאלה:
אני שוקלת לקחת עוד אחד כי באמת אני לא מרגישה השפעה, אבל הפעם כדור אחר, זה בסדר? או לוותר?
אני שוקלת לקחת עוד אחד כי באמת אני לא מרגישה השפעה, אבל הפעם כדור אחר, זה בסדר? או לוותר?
אנונימית
שואל השאלה:
^^^^^מה לא? למה?
^^^^^מה לא? למה?
אנונימית
לא לא תוותרי, אל תקחי
כדור עוזר לך במשהו אחד ודופק לך משהו אחר.
ממש אל תקחי עוד כדור.
כדור עוזר לך במשהו אחד ודופק לך משהו אחר.
ממש אל תקחי עוד כדור.
שואל השאלה:
^ סבבוש תודה לכל מי שענה
^ סבבוש תודה לכל מי שענה
אנונימית
היה עדיף 2 וזהו. לא יותר
זה בסדר כל עוד זה לא על בסיס קבוע
באותו הנושא: