3 תשובות
ללכת להנות במחנה כמובן ואולי תנסי אחרי שתחזרי מהמחנה לארגן משהו עם החברות
אנונימי
שואל השאלה:
אני חוזרת בערב ואני יהיה ממש עייפה אני לא יתכנן איתם כלום
אני חוזרת בערב ואני יהיה ממש עייפה אני לא יתכנן איתם כלום
אנונימית
לא חייבת ישר אחרי את יכולה גם כמה ימיים אחרי בשביל שלא תרגישי שפספסת משהו
אנונימי
באותו הנושא: