12 תשובות
אני לא שונאת, כל עוד הם נהנים עם החיים שלהם אני בעד ^_^
הומופובים.
קשה להם לקבל את השונה, הם תקועים בעבר.
קשה להם לקבל את השונה, הם תקועים בעבר.
אי קבלת השונה בעיקר.
כי הם מקבלים מלא כסף מהמדינה כסף שאחרים צריכים יותר, הם לא נכים הם יכולים לעבוד נגיד טרנסיות מקבלת כסף כל חודש
אנונימי
^מקור?
או כי ככה חינכו אותם או שהם הומופובים כי זה מגניב
יש להם בעיה עם השונה
כי הם מתגאים בכך
לרוב זה בגלל דת או משהו בסגנון
לא כולם שונאים אותם
אבל מי שכן שונא אותם הם כנראה פרימיטיביים או הומופובים
אבל מי שכן שונא אותם הם כנראה פרימיטיביים או הומופובים
זה מה שנקרא שנאת חינם...
אנונימי
טרנסג'נדרים הם היחידים שיכולים לקבל קצבה מיוחדת על בסיס קבוע, וזה בגלל הדבר המקסים שנקרא "דיספוריה מגדרית", שזה מצב נפשי מסוים שמקשה על תפקוד נורמלי.
אם אתה מעוניין להתלונן על זה שמיעוט במדינה מקבל כמויות לא הגיוניות של כסף על בסיס חודשי, תתלונן על הקצבאות שחרדים מקבלים. לא על אלו של טרנסים.
לשאלה: דת ו\או בורות.
טרנסג'נדרים הם היחידים שיכולים לקבל קצבה מיוחדת על בסיס קבוע, וזה בגלל הדבר המקסים שנקרא "דיספוריה מגדרית", שזה מצב נפשי מסוים שמקשה על תפקוד נורמלי.
אם אתה מעוניין להתלונן על זה שמיעוט במדינה מקבל כמויות לא הגיוניות של כסף על בסיס חודשי, תתלונן על הקצבאות שחרדים מקבלים. לא על אלו של טרנסים.
לשאלה: דת ו\או בורות.
באותו הנושא: