5 תשובות
תנסי אולי לכתוב לה את זה אולי יהיה לך יותר קליל להגיד את הכל בכתיבה ומקסימום תסבירי לה שפשוט היה קשה לך לנסח את עצמך טוב אז כתבת לה . דרך אגב אחרי שאת תוציאי את זה הכל יקל עלייך ברמות 3>
תקחי אותה לשיחה, ותפתחי את כל מה שאת מרגישה. אם את רוצה את יכולה לדבר איתי :)
שואל השאלה:
היא לא יודעת עברית טוב
גם קשה לי להסביר את עצמי
אנונימית
שואל השאלה:
היא לא מבינה כי היא מבוגרת ולא יודעת עברית^
אנונימית
תסבירי את עצמל כאילו את כותבת לעצמך.
אחרי שסיפרת הכל לעצמל תשני כמה מילים ואז תעבירי לאמא