5 תשובות
שואל השאלה:
תענו לי ..
אנונימית
שואל השאלה:
אני אגיד לו סליחה ... אני מרגישה פשוט שלאף אחד לא אכפת ממני .. תודה שקראת
אנונימית
שואל השאלה:
תודה ..
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט אני מרגישה שכל הכיתה שלי מגובשת כזאת ואני לא איתם .. כולם מדברים אליי באדישות ובייאוש כי אני "חופרת להם" למרות שאני מנסה למצוא דברים משותפים או פשוט לדבר , אני מנסה להיות נחמדה , מנסה לדבר איתם , מנסה לשתף אותם, והם ? לא אכפת להם מכלום , הם להפך , מעצבנים אותי ומנסים שאני אתעצבן (אני ילדה .. רגישה ) תקעו אותי בגדר ? סלחתי להן , עזבו אותי והייתי לבד ? סלחתי , אני עושה הכל כדי שיהיו לי חברים .. יש לי רק 2 חברות , אני ממש שמחה שיש לי אותן , אבל אני מבואסת שלכל השאר לא אכפת ממני ..
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט רוצה להוציא את כל מה שיש לי .. כי לאחרים אני סתם "חופרת"
אנונימית