5 תשובות
שואל השאלה:
תענו לי ..
תענו לי ..
אנונימית
שואל השאלה:
אני אגיד לו סליחה ... אני מרגישה פשוט שלאף אחד לא אכפת ממני .. תודה שקראת
אני אגיד לו סליחה ... אני מרגישה פשוט שלאף אחד לא אכפת ממני .. תודה שקראת
אנונימית
שואל השאלה:
תודה ..
תודה ..
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט אני מרגישה שכל הכיתה שלי מגובשת כזאת ואני לא איתם .. כולם מדברים אליי באדישות ובייאוש כי אני "חופרת להם" למרות שאני מנסה למצוא דברים משותפים או פשוט לדבר , אני מנסה להיות נחמדה , מנסה לדבר איתם , מנסה לשתף אותם, והם ? לא אכפת להם מכלום , הם להפך , מעצבנים אותי ומנסים שאני אתעצבן (אני ילדה .. רגישה ) תקעו אותי בגדר ? סלחתי להן , עזבו אותי והייתי לבד ? סלחתי , אני עושה הכל כדי שיהיו לי חברים .. יש לי רק 2 חברות , אני ממש שמחה שיש לי אותן , אבל אני מבואסת שלכל השאר לא אכפת ממני ..
פשוט אני מרגישה שכל הכיתה שלי מגובשת כזאת ואני לא איתם .. כולם מדברים אליי באדישות ובייאוש כי אני "חופרת להם" למרות שאני מנסה למצוא דברים משותפים או פשוט לדבר , אני מנסה להיות נחמדה , מנסה לדבר איתם , מנסה לשתף אותם, והם ? לא אכפת להם מכלום , הם להפך , מעצבנים אותי ומנסים שאני אתעצבן (אני ילדה .. רגישה ) תקעו אותי בגדר ? סלחתי להן , עזבו אותי והייתי לבד ? סלחתי , אני עושה הכל כדי שיהיו לי חברים .. יש לי רק 2 חברות , אני ממש שמחה שיש לי אותן , אבל אני מבואסת שלכל השאר לא אכפת ממני ..
אנונימית
שואל השאלה:
אני פשוט רוצה להוציא את כל מה שיש לי .. כי לאחרים אני סתם "חופרת"
אני פשוט רוצה להוציא את כל מה שיש לי .. כי לאחרים אני סתם "חופרת"
אנונימית
באותו הנושא: