12 תשובות
שמאל
פעם זה היה באמצע
היום אנחנו כל כמה זמן מחליפים כי לאף אחד מאיתנו לא נוח באמצע
תלוי אם אמא שלי נוהגת ואבא שלי לא נמצא אז אני מקדימה ואם הוא נמצא אז אני מאחורה בצד ימין
אנונימית
מאחור בצד ימין
ימין בשורה השנייה באוטו.
יש לנו אוטו 7 מקומות אז בגלל זה.
לרוב מקדימה כי יש לי מחלת ים
אבל אם זה נסיעה קצרה ואין לי ברירה אז לפעמים מאחורה
ימין מאחורה
ימין מאחורה
ימין/באמצע כי אחותי מתלוננת
בבגאז'
אני פותחת שני מושבים והולכת לישון
ימין מאחורה
שורה שנייה בצד נראלי בצד ימין לא יודעת אם תמיד חח