9 תשובות
אני לא חושב שאפשר אלה הן התופעות לוואי של התרופה
אולי עדיף שתקחי משהו שיתאים לך לגוף ויגרום לך לטוב
אבל לדעתי תפסיקי עם זה ותנסי למצוא דרך אחרת
שואל השאלה:
ניסיתי כל דרך אפשרית. אבל אני עדיין בטוחה שיש איזה שהוא פיתרון לזה (לפחות מקווה)
שואל השאלה:
אני גם לא יכולה בלי זה כי אז אני פשוט יקבל מלא נכשלים ומלא הפרעות כי אני היפראקטיבית וזה
אני חושבת אולי להוריד במינון עם זה אבקה
אבל אם זה מכבה סופית זה לא טוב אז אל תיקחי תחליפי לסוג אחר
אפשר לבדוק את זה
(יש לי אחות כזאת?
שואל השאלה:
כשאני מורידה במינון אני לא מתרכזת.
כנראה שאין שום פיתרון.
תודה בכל מקרה
את יכולה ללכת לסוג של אבחון והם יתנו לך משהוא חדש
שואל השאלה:
יש לי אבחון והכל ניסיתי כל כדור אפשרי נראה לי.
תמיד מגיע האחד הזה
תנסי