13 תשובות
עשיתי לפני שנה את המעבר וזה היה קליל ואני ממש מרוצה
שואל השאלה:
כמה זמן לקח לכם להעביר? ועשיתם את זה במקום שקניתם את הטייפון או בבית לבד?
אנונימי
לבד בבית ואצלי זה לקח בערך שעה העברה והכל עבר
לבד בבית זה לוקח איזה שעתיים צריך להוריד אפליקציה, אל תהיה מוטרד מהדברים האלה ברגע שתפתח את האייפון זה יסביר לך מה לעשות
אני עברתי וממש מרוצה
בנוגע להעברה תשאלי את המוכר בחנות אי אפשר להעביר הכל אבל אפשר להעביר תמונות ודברים חשובים כבר בחנות
לגבי השאר פשוט תכתבי את הסיסמאות של הכל על דף ותורידו מחדש באייפון אחר כך
שואל השאלה:
מאיזה טלפון עברת? ^^^
אנונימי
אני מגלקסי 10 לאייפון 14
מגלקסי a50 לאייפון 11
שואל השאלה:
סבבה תודה לכולם!!
אנונימי
אחותי עברה והיא אומרת שזה ההחלטה הכי טובה שהיא עשתה וגם אני עומדת לעבור
כן אני עברתי ולא זוכר שהיה משהו משמעותי שהפריע לי בהעברה
כן, ואני לא מתחרט. המעבר היה מאוד פשוט