11 תשובות
כן, מוזמנת תמיד
שואל השאלה:
אני יכולה לדבר איתך בפרטי?
אנונימית
למה את חושבת שאנשים רואים אותך כאחת כזאת?

אם זה קורה לך בסביבתך הקרובה (מצד ה"חברים" שלך) אני ממליצה לך להתרחק מהם או לדבר איתם על הנושא. אני לא חושבת שחברים אמיתיים אמורים לזלזל בך.

תזכרי שזה יכול להיות רק בראש שלך...
אולי הם לא באמת מזלזלים וסתם יש להם טון כזה? יש כאלה שמדברים בנימה מזלזלת בלי קשר, והם אפילו לא שמים לב.

רוצה להרחיב יותר על מה גורם לך לחשוב ככה? מה עשו לך?
להחליף חברה.
זלזול זה מגעיל, לא שווה להיות בסביבה של אנשים שלא מעריכים אותך ומכבדים אותך
L L
דבר ראשון לאף אחד לא מגיע שיזלזלו בו ואם עושים מזלזלים זה נורא. אז אני חושב שמי שזלזל בך לא שווה את זה שאכפת לך שהוא זלזל בך. אז על תתייחסי לאלו שמדברים אליך ככה ואם הם חברים שלך אז תמצאי חברים חדשים!
תעמדי על שלך תהיי ותשדרי ביטחון גב זקוף טון חזק ללמוד לענות אפ מישהו מדבר מסריח בלי להתבייש
מניח שצריך להבין את הסיטואציה יותר כדי לדעת "איך לגשת לזה". בכל אופן שימי לב שיש קבילות הציבור (או משהו בסגנון שקשור) אז אם מישהו מתבריין אלייך תקליטי מראש במקליט קול,וגם תדברי עם מקורבים וכאלה שעוזרים לך ואולי יעזרו תדברי עם עמותות ומעבר אולי זה גם(כאלה שעוזרות/ים שלא תיפלי על נצלנים או משהו) בכל אופן יש כנדמה עוד מגוון דרכים..
להציב גבולות. מזלזלים באנשים חלשים בדרך כלל שלא מציבים גבולות
אני אשמח אם תכתבי לי בפרטי למה מזלזלים בך ואני אעזור לך
תעריכי את עצמך, אל תרדפי אחרי אנשים , אל תשתקי להם אם את מרגישה הערות לא מכבדות, אל תשאירי מקום בחיים שלך לאנשים שלא מעריכים אותך, תקריני בטחון עצמי ואל תתני לאנשים אלף הזדמנויות. אם את בוחרת לתת לבן אדם הזדמנות שנייה, זה שלך, אבל אל תתני לו הזדמנות שלישית וגם לא רביעית, ברגע שאנשים רואים שאת פשוט קמה והולכת ולא מוכנה לסבול את היחס שלהם, הם כבר יבינו כמה את שווה בעצמם.
התשובה היא פשוטה, לעומת מה שאתם חושבים:

לא לתת לאנשים לזלזל בך.