13 תשובות
אני מתאמן 6 פעמים בשבוע וביניהם 3 פעמים בחדר כושר. הבעיה שלי זה תזונה ואני לא מצליח להפתר ממאכלים מזיקים.... מה לעשות אז?
כן קצת עזרת, אני מרים כבר הרבה יותר משקל על כל שריר בגוף , אבל אוכל, זה המינוס שלי
אני ממליץ ככה:
תימנע מגאנק פוד
תוריד פסטות, חטיפים,לחם/חלה/לחמניות
ספינג או כול דבר בסגנון,
תאכל רק ארוחה עם ירקות
והכי חשוב זה לשתות מים
2/3 ליטר מים ביום יהיה הבדל משמעותי וכמובן לא לוותר על אימון
תימנע מגאנק פוד
תוריד פסטות, חטיפים,לחם/חלה/לחמניות
ספינג או כול דבר בסגנון,
תאכל רק ארוחה עם ירקות
והכי חשוב זה לשתות מים
2/3 ליטר מים ביום יהיה הבדל משמעותי וכמובן לא לוותר על אימון
אני לא מוותר על אימוני כושר.... ומה עם בשר מה אתה מציע ?
אם יש משהו שהכי עוזר לי שאני רעב
זה מסטיקים
תאכל מסטיקים ותשתה מים יוריד לך תתאבון
מסטיקים בלי סוכר וזה גם עוזר לקו לסת
זה מסטיקים
תאכל מסטיקים ותשתה מים יוריד לך תתאבון
מסטיקים בלי סוכר וזה גם עוזר לקו לסת
אני לא הייתי ממליץ על בשר אבל במידה וכן טונה/חזה עוף
אוקיי, ולמה להמנע מבשר ? זה לא ברזל ?
ברזל אבל.. אתה יודע רוב הבשרים מלאים בשומן
כמו בשר המבורגר ובשר של על האש מלא בשומן
כמו בשר המבורגר ובשר של על האש מלא בשומן
אוקיי...... טוב תודה
בכיף
חייב לשנות תזונה ולשפר תיכלות
מקווה שעזרתי
מקווה שעזרתי
לme1 זה גרוע ממש
התזונה ממש ממש גרועה
וכנראה לא מספיק טוב במכון
בשבוע מורידים יותר מ2 קילו..
התזונה ממש ממש גרועה
וכנראה לא מספיק טוב במכון
בשבוע מורידים יותר מ2 קילו..
כן גם אני רוצה לדעת, עוד מעט מסיים חודש שלישי בחדר כושר ואני הצלחתי להוריד רק קילו ....