6 תשובות
היה נעים להכיר אותו
הורגים אןתו
זה קרה כבר פעם.. הייתה נחיתת חירום של טיסה והיא קרתה באיראן. זה עשה קצת בעיות אבל לא קרה לו כלום
אנונימית
זה קרה כבר, היה איזה רב ישראלי לפני כמה חודשים שטס לאיראן ואיכשהו הכל היה בסדר איתו ולא עשו לו כלום
הוא ביקר את הקהילה היהודית באיראן (באיראן יש את הקהילה היהודית הכי גדולה במזרח התיכון חוץ מישראל נכון להיום)
הוא ביקר את הקהילה היהודית באיראן (באיראן יש את הקהילה היהודית הכי גדולה במזרח התיכון חוץ מישראל נכון להיום)
אנונימית
לשאלה- הורגים אותו.
אבל זה קרה פעם לחיילת והיא שמרה על זהות בדוייה תוך כדיי שהיא מדברת עם השבכ שמזהיר אותה לא לדבר בערבית ואיך להגיע לנקודת חילוץ ובסוף החזירו אותה לכאן והכול היה בסדר ברוך ה'.
אבל זה קרה פעם לחיילת והיא שמרה על זהות בדוייה תוך כדיי שהיא מדברת עם השבכ שמזהיר אותה לא לדבר בערבית ואיך להגיע לנקודת חילוץ ובסוף החזירו אותה לכאן והכול היה בסדר ברוך ה'.
כעקרון עם זה בן אדם רגיל 70 אחוז יהרגו וה30 האחוז לא כי הם לא רוצים מערכה מול ישראל
באותו הנושא: