12 תשובות
מכיר את זה אני בן אדם כזה ממש, לפני שאתה מכיר אנשים עצה שלי תנסה לא לשפוט אותם לפי נראות ודיבור יכול להיות.מצב ממש שאתה תקבל רושם רע מכל בן אדם אתה צריך להכיר אנשים לפני שאתה שופט אותם וככה אתה באמת מתחיל להפסיק לשפוט אנשים ולשנוא אותם ללא סיבה
זה כבר לא טוב, ^
תזכור מה אותם אנשים עשו. זה כבר יגרום לך לשנות גישה.
שואל השאלה:
כי זה לא טוב זה מערער את החשיבה שלי
אנונימי
תגיד לי אין לך בושה
תדפוק מחבת על הראש ותחזיר את הבורג בחזרה למקום בבקשה
טפי בני אנוש
שואל השאלה:
אני זוכר מה אותם אנשים עשו ואני מנסה להסביר את זה^^
אנונימי
נכון באסה שפתאום קשה לשנוא? זה אאוץ'. פתאום הם שוב בני אדם.
שואל השאלה:
הפסקתי לשנוא כל סוג אדם
אנונימי
זה מעולה שאתה מפסיק
תלוי את מי.
לא תמיד זה דבר רע.
אין צורך 'לטפל' אולי יש סיבה טובה.
אל תחיה עם שנאה
זה סתם מבאס
החיים קצרים מדי בשבילך לשנוא ולסחוב סתם כעס
תשחרר
תלוי אם זה לטוב או לרע בעינייך, בעיקרון ב2 המקרים אני לא יכול להגיב בכנות +-+ חחח