11 תשובות
עדין לא רק פעם
כן
אני לא אתן תשובות בנושא שאני לא מבינה בו
חבל להטעות גם אותי וגם את שואל השאלה
אני רואה בנים שמגיבים במירמור על נושאי זוגיות, בתולים בני 14 שאין להם מושג
אנונימי
בדכ אלה שלא היו, נותנים עצות הכי טובות לזוגיות
אני דווקא כן בזוגיות
הייתי פעם בזוגות.
לא, ולכן זה תלוי על מה אני עונה. אני לא אענה על שאלה שאני צריך ניסיון של זוגיות בשביל לענות עליה.
כן הייתי בזוגיות 3 פעמים ככה שאני יודעת מתי זה סתם ומתי זה באמת אמיתי
קיבלתי סירוב רציני, אז אני מחשיב את זה
אני עונה בנושאי זוגיות מניסיון עם שני המינים
גם אני לא הייתי עונה אם לא היה לי את הידע
לא אבל לא עונה על שאלות שהם מעבר אם היא/ הוא מעוניינים או לא
אנונימית
צריך 5 פרחים כדי להתחיל לדבר עם מישהי בפרטי תנו פרח חחח