10 תשובות
כן, זה טבעי שיהיה לך פחות עניין בזוגיות אם אתה מדוכא
גם אצלי זה ככה בדיוק מישהו בקטע שלי ואני לא מצליחה להוציא רגשות
כן טבעי
אני לא חושבת ההפך כי אדם בדיכאון רוצה מישהו שיעזור לו לצאת מזה גם אם זה לא מודע אז אני לא חושבת אני מקווה שתצליח לצאת מזה אם אתה צריך מישהו לדבר איתו רק תגיד הלוואי ותרגיש יותר טוב מעצמך
אנונימית
שואל השאלה:
גם אצלי ככה, לא שאני לא יכול להוציא רגשות, פשוט לא רוצה עוד מישהו איתי בחיים זה מעייף
אנונימי
שואל השאלה:
^^ זוגיות נשמעת לי רק מכבידה ויותר מעצימה תחושות של עצבים וסרטים, לא אקח סיכון בחיים להכנס לזה
אנונימי
כן זה יכול להיות
חד משמעית יכול להיות.
כן זה בסדר הכל טוב