8 תשובות
תלוי מה היה לך
במקומך לא הייתי מתגייסת
אנונימית
אולי שירות לאומי?
שירות לאומי עדיף אם את ממש רוצה
אני אישית לא הייתי מתגייסת
אנונימית
צבא זה חוויה והזדמנות שלא תחזור על עצמה
מצד שני את יכולה להתחיל את החיים שלך אז נטו ההחלטה היא שלך אם את רוצה להיכנס לכושר היתוך המדהים הזה ולהכיר הרבה גוונים של החברה הישראלית או להתחיל את החיים שלך
שואל השאלה:
השאלה היא אם היום לא להתגייס זה נחשב רע?
אנונימית
לא אף אחד לאישפוט אותך על זה במיחוד עם את בת
אם זה משהו רפואי מתעלמים מזה אם זה סתם להשתמט אני אישית מסכל על זה עקום כאילו יש לי פחות הערכה לבן אדם