21 תשובות
זה לא גבוה ממש
לא, זה נורמלי
לא בטוח, אבל עדיף לשים לב ולבדוק שוב עוד כמה שעות או מחר
שואל השאלה:
אני יודעת. אבל לפי מה שאני יודעת מ-37.0 זה תחילה של חום ( אני רומה חום)
אנונימית
זה לא חום
למה שתרצי חום?
תהיי בריאה.. חבל סתם לחפש מחלות
אם זה בשביל להישאר בבית, דברי עם ההורים או משהו...
שואל השאלה:
לא שאלתי עם זה חום שאלתי עם יש סיכוי שיהיה לי
אנונימית
תחילה של חום זה מ38 מעלות.
יש כאלה שהחום גוף שלהם הוא 37 בכללי
זה לא חום בכלל
שואל השאלה:
^ ^^^הפ ישאלו אותי מלא שאלות אין לי כוח
אנונימית
לא חושבת אבל מאיפה לי לדעת הכל יכןל להיות אבל זה חום תקין אז מאמינה שלא
את יכולה להגיד שכואבת לך הבטן או שיש לך דלקת בקרום החשק
שואל השאלה:
החום הנורמאלי שלי זה -36.4
אנונימית
אין סיכוי שיהיה לך חום סתם ככה משום מקום
שואל השאלה:
אתמול בכוונה הייתי מול המזגן אחרי מקלחת ( בלי בגדים)
אנונימית
ובשביל מה? להבריז איזה יום אחד מהבית ספר?
פשוט תבריזי במקום להיות חולה
36.7 זה חום תקין, גם 37 זה חום תקין
במהלך היום החום גוף נע בין 36 ל37.5
מעל 37.5 זה התחלה של חום
ככה שלא חושבת שאת תחלי.
שואל השאלה:
מה יעזור לי להיול חולה?
אנונימית
גם אם אנחנו יודעים בכל מקרה אסור לכתוב פה
חוץ מזה מה שכתבת, במזגן אחרי מקלחת עירומה - זה לא יעשה לך חום זה יכול לעשות לך דלקת ריאות ואני בטוח שאת לא רוצה משהו מאוד גרוע בשביל להבריז איזה יום
שואל השאלה:
מעדכנת שעלה לי החום ל-37.1
אנונימית
עדיין זה חום בריא ^ אבל תרגישי טוב
אנונימית