13 תשובות
על ידי חוסר אמונה באביו, או חוסר אהבה?
לימוד, לדוגמא ספרי ברסלב
במצב של חזרה בתשטבה ובנסיונות שאין מי שיתמוך וגם עם השנים לומדים ומבינים
מקושי שעבר פתאום מגלה שזה לטובתו ומוכיר תודה וכך ניבנת אהבת השם וההוכרה ,
בין אם זה ניסים פרטיים של האדם
או שמיעת דברי תורה לחיזוק
או לימוד וכך יש התעמקות יותר ויותר והאמונה הפנימית פשוט מופיעה כל פעם מחדש במהלך תהליך ההתחזקות
בין אם זה ניסים פרטיים של האדם
או שמיעת דברי תורה לחיזוק
או לימוד וכך יש התעמקות יותר ויותר והאמונה הפנימית פשוט מופיעה כל פעם מחדש במהלך תהליך ההתחזקות
מנסיון, לכתוב דברי אמונה לאנשים אחרים כתשובה, להוריד את הדברים לכתב בעבור נמען שיקרא אותם, ויבין אותם, כאשר לפני כן לא הבינם.
זה בחינת להוריד האור של התורה שלו לדעת, כדי שתוכל להתקבע בליבו, מה שאין כן כשהיא במוחו בלבד.
זה בחינת להוריד האור של התורה שלו לדעת, כדי שתוכל להתקבע בליבו, מה שאין כן כשהיא במוחו בלבד.
שבע.
כשהרכב ירוק והפרבולה עצובה ילדים לובשים פיג'מה
כשהרכב ירוק והפרבולה עצובה ילדים לובשים פיג'מה
אנונימי
אמן
אנונימית
לימוד על אמונה ולא ללמוד בשביל ללמוד אלא ללמוד בשביל לעשות. תפילה.
לא.
כי הבית זה לא בהכרח רק של אביו. לדוגמא בגירושים.
כי הבית זה לא בהכרח רק של אביו. לדוגמא בגירושים.
אנונימי
אמונה פנימית צריכה להגיע עם רצון חזק לעבודת ה'
אנונימית
קיום יותר מצוות, פיתוח מידות טובות ולימוד תורה בעומק
'יגעתי ולא מצאתי' - אל תאמין, 'לא יגעתי ומצאתי' - אל תאמין, 'יגעתי ומצאתי' - תאמין.
המחפש, תמיד מוצא. לחפש באמת 3>
המחפש, תמיד מוצא. לחפש באמת 3>
שתיהם נצרכים, החלק מההורים (הקשר לשורשים שלך) והחלק הפרטי שלך (הגילוי העצמי).
לעיתים זה נופל וזה קם ולהיפך, אבל בעומק צריך את שתיהם בו זמנית והם לא מנוגדים זה לזה. פשוט נראה שבשלב זה כדאי לך להשקיע יותר בהתבוננות בטבע ובליצור זמן קבוע ביום אפילו כמה דקות של שיחה עם ה' יתברך.
לא להקשיב לעצות איך לדבר עם ה', מה שיוצא זה רצוי ומבורך.
לעיתים זה נופל וזה קם ולהיפך, אבל בעומק צריך את שתיהם בו זמנית והם לא מנוגדים זה לזה. פשוט נראה שבשלב זה כדאי לך להשקיע יותר בהתבוננות בטבע ובליצור זמן קבוע ביום אפילו כמה דקות של שיחה עם ה' יתברך.
לא להקשיב לעצות איך לדבר עם ה', מה שיוצא זה רצוי ומבורך.