5 תשובות
בעקרון את יכולה לרדת איפה שקניון עזריאלי אני חושב שזה ההגנה או השלום
ומשם לקחת אוטובוס/ללכת ברגל לסנטר
ומשם לקחת אוטובוס/ללכת ברגל לסנטר
לרדת בשלום ולקחת קו
אין תחנת רכבת בסנטר, צריך לרדת או בהגנה או בהשלום ולקחת אוטובוס (או ללכת ברגל, זה איזה 20 דקות הליכה)
אין את צריכה לקחת אוטובוס
אני תמיד יורדת בסבידור ואז לוקחת אוטובוס
באותו הנושא: