8 תשובות
את לא חייבת להכנס או בכלל לבוא, תעשי מה שאת רוצה, אם את כן רוצה להכנס תקני איזה בגד ים שלם זול שתלבשי רק כמה פעמים
תרגישי בנוח איתו כל גוף יפה בצורה שלו עם הם חברים שלך אני בטוחה שהכול יהיה טוב
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אני פשוט לא יפה, אין מה לעשות
אבל אני פשוט לא יפה, אין מה לעשות
אנונימית
את יכולה ללבוש מעל הבגד ים חולצה אוברסייז נראלי
שואל השאלה:
אבל כשאני נכנסת אני עדיין מרגישה מכוערת אוף
אבל כשאני נכנסת אני עדיין מרגישה מכוערת אוף
אנונימית
זאת בחירה שלך את לא חייבת להיכנס גם לי יש חוסר ביטחון לגבי הגוף שלי וזה דבר נורמלי
תקני בגד ים שלם ואם גם זה את לא מרגישה בנוח שימי מעליו שורט או שתגידי שבאלך להשתזף ותשארי בחוף עם הבגדים שלךך
שואל השאלה:
^^^ אסל הכי כיף זה להכנס
^^^ אסל הכי כיף זה להכנס
אנונימית
באותו הנושא: