15 תשובות
כן תגידי
כן
שואל השאלה:
למי להגיד?
למי להגיד?
כן, תגיד/י למורה שלך וידעו מה לעשות משם
כן
למורה שלך
שואל השאלה:
אני ממש רואה שחור ואני מרגישה כאילו אני הולכת להתעלף
אני ממש רואה שחור ואני מרגישה כאילו אני הולכת להתעלף
תעירי את מי שאיתך בחדר תתקשרי למורה
כאילו רק אחת מהן
שואל השאלה:
החובשת הגיעה, אעדכן אתכם מה קורה
החובשת הגיעה, אעדכן אתכם מה קורה
לכי למורה הורה מלווה פרמדיק
אוקיי3> תרגישי טוב!!
תעדכני איך את! תרגישי טוב❤
שואל השאלה:
חברה שלי מהכיתה שאלה אותי אם לקרוא לקארין (המחנכת) ועניתי לה שכן, היא הגיע ויצאה איתי החוצה ושאלה אותי מה שאני מרגישה, אמרתי לה שיש לי בחילה, ושאני מרגישה כמו נמלים בגוף, היא שאלה אותי אם עוד משהו, וקראה לחובשת, החובשת שאלה אותי מה אני מרגישה עניתי: נמלים, בחילה ואני רואה שחור, היא לקחה לי מדדים (דופק, לחץ דם, חום) וצעקה מהר לדימה (הורה מלווה)
שיביא קרח. דימה הגיע עם עוד הורה מלווה (בת) שבאה להחזיק לי את היד, דימה שם לי קרח על הראש והחובשת כל הזמן בדקה לי חום ודופק ושפכה עליי מים, התחלתי לגלגל עיניים לאחור ולרעוד, ושמו לי קרח על העיניים ושאלו את החובשת אם להזמין אמבולנס, היא ענתה שעוד 10 דקות, הם הביאו מזרון ושאלו אותה אם להוריד אותי למזרון, היא אמרה להם שלא כי אני יכולה להתעלף (הייתי מעורפלת הכרה)
הקאתי על דימה (הוא האבא של החבר הכי טוב שלי, הוא פשוט גם חובש) ומתי שהוא המצב נרגע ונתנו לי לישון.
חברה שלי מהכיתה שאלה אותי אם לקרוא לקארין (המחנכת) ועניתי לה שכן, היא הגיע ויצאה איתי החוצה ושאלה אותי מה שאני מרגישה, אמרתי לה שיש לי בחילה, ושאני מרגישה כמו נמלים בגוף, היא שאלה אותי אם עוד משהו, וקראה לחובשת, החובשת שאלה אותי מה אני מרגישה עניתי: נמלים, בחילה ואני רואה שחור, היא לקחה לי מדדים (דופק, לחץ דם, חום) וצעקה מהר לדימה (הורה מלווה)
שיביא קרח. דימה הגיע עם עוד הורה מלווה (בת) שבאה להחזיק לי את היד, דימה שם לי קרח על הראש והחובשת כל הזמן בדקה לי חום ודופק ושפכה עליי מים, התחלתי לגלגל עיניים לאחור ולרעוד, ושמו לי קרח על העיניים ושאלו את החובשת אם להזמין אמבולנס, היא ענתה שעוד 10 דקות, הם הביאו מזרון ושאלו אותה אם להוריד אותי למזרון, היא אמרה להם שלא כי אני יכולה להתעלף (הייתי מעורפלת הכרה)
הקאתי על דימה (הוא האבא של החבר הכי טוב שלי, הוא פשוט גם חובש) ומתי שהוא המצב נרגע ונתנו לי לישון.
וואי תרגישי טוב!!