4 תשובות
אני חושבת שכדאי לך לשבת איתה ולדבר על זה פנים מול פנים,תראי מה יהיה לה להגיד ותראי איך תפתרו את זה תסבירי לה איך את רואה את זה מהצד שלך והיא משלה .אני בטוחה שאם אתם אוהבות אחת את השניה מספיק אתם תפתרו הכל ותגיעו למסקנה כלשהי
כדאי לכם לשבת, תכיני מאכלים שאהובים עליכם ותדברו
את לא צריכה להתנצל בפניה שיש לך חיי חברה.
אתן צריכות למצוא את הזמן שלכן ביחד.
אני ממליצה לכן לשבת ביחד בכל מוצ"ש ובאמת לחשוב מתי תוכלו לשלב דייט או פעילות ביחד.
אנונימית
אני שמחה בשבילך שיש לך חיי חברה פעילים, שמת לב לזה ששכחת אותה ולא הכנסת אותה לתוך הלו"ז הצפוף הזה. אני חושבת שהיא הבינה מזה ובצדק - שהיא לא מספיק חשובה. העלבון שלה הגיוני לחלוטין וגם ההתנהגות. אני בהחלט לא הייתי נשארת בקשר, עם מי שלא מפנה לי מקום בלוח הזמנים שלו! יש דברים הרבה יותר חשובים מעבודה!