7 תשובות
שמעי אני לא רופאה אבל לפי נסיון שלי אולי זה התייבשות. את מקיאה כל דבר? גם אם את לא אוכלת מקיאה רק נוזלים? אם כן זה נשמע כמו התייבשות ואת צריכה ללכת לרופא שיפנו אותך לעשות אינפוזיה.
אנונימית
לכי לרופא דחוףף
שואל השאלה:
^^אני מקיאה רק בבוקר. אחר כך אני יכולה לאכול מנ שאני רוצה וכן יש בקרים שאני יכולה להקיא שלוק מים.
אנונימית
תגידי שאלה עלייך יש לך פחד חרדה מי הקאות?)
את סובלת מי חרדות לחץ בתקופה אחרונה?
(לי אישית גם היו בחילות בוקר והקאות אבל זה נבה מדיכאון וחרדה )
שואל השאלה:
יש לי חרדות ויש לי אכזבות. אני בתקופה האחרונה לא 100. עברה עליי שנה לא משהו ורק בשנה הזאת זה התחיל.
אנונימית
זהו אני מניח שאני מכיר את הסיטואציה גם אני סובל מי חרדות וגם אני הייתי מקיא כמה בפעמיים בשבוע מי לחץ וכאבי בטן תחתון ברמה איומה..
(אני אישית הלכתי לפסיאטר וקיבלתי כדור לוריין די עזר לי )
הרגיע אותי לפחות ..
אבל אני לא יודע מה מצבך ולכן אני לא יחליט עבורך אבל הייתי ממליץ לנסות לפחות ללכת לרופא משפחה לספר מה שאת עוברת והוא ידע לעזור לך

(תנסי בנתיים בדרך טבעית לעבוד על הנשימות שלך לנשום עמוק ולהגיד לעצמך בשקט או בלב הכל טוב זו רק חרדה הכל טוב )
תנסי לקנות שמן לוונדר הריח שלא מאוד מרגיע
או להסתכל סירטון מצחיק ביוטיוב ברגע שאת חובה לחץ כדיי שהמוח יהיה עסוק במשהוא אחר)
היא הייתה אנורקסית קשה לכמה שנים אנורקסיה זו מחלה היא בקושי אכלה אם בכלל ובגלל זה קרה מה שקרה אני לא חושבת שיקרה לך משהו חמור אבל כנראה כדאי לך לבדוק ללכת לרופא או משהו