10 תשובות
לא שווה את זה מגעיל רצח
לא שווה בכלל זה אמור לעלות 8/10
לא 20 שקל, זה מחיר מוגזם... (תחשבי קראנץ' רגיל עולה גג 12 אם אני זוכרת נכון)
מוזר שזה עולה ככה, אולי בגלל שזה עכשיו טרנדי, הייתי ממליצה לחכות
לא, בלי קשר לטעים או לא 20 שקל על גלידה? מוגזם
לא שווה את זה.
לא כי זה עולה 9 שקל רק.